måndag 28 mars 2016

Spring och golf

Började dagen på bästa sätt - löpning! 

Kändes rätt så lätt ner till sjön...

Men det var motvind hem...

7,3 km in på löpkontot! Skorna kändes bra, men tårna domnade nästan på höger fot. Ska ta tunnare strumpor nästa gång och inte de tjocka som jag hade idag... 

Väl hemma njöt jag av frukost och en snabbdusch innan vi packade in oss i bilen och åkte upp till golfbanan. 

Hela familjen stod och svingade i blåsten. 


Jag, dottern, sonen och maken. 

Imorgon åker vi upp igen, efter frukost. Tänk, nu är golfsäsongen igång! Vi gick inte ut på banan dock. Det var MASSOR av folk! Men kanske i veckan som kommer. Jag är ju ledig, påsklov! 

Imorgon blir det ingen löpning innan golfen utan kvällsträning istället. Antingen ska jag vikariera på bodypumpen kl 16:30 eller så ska jag köra bodybalance kl 18:30. 






1 kommentar: