söndag 13 mars 2016

Kvartaler i bp och cx

Kl 8:00 rullade jag iväg mot Norrköping med ett stopp i Linköping för att plocka upp syrran. Kvartalsutbildning kl 10:00 i bodypump och kl 14:15 i CXworx stod på schemat. Jag åkte i god tid då vi skulle skjutsa syrrans son till hans pappa också samt att vi skulle hitta till rätt World class i spårvagnsstaden... 

Vi kom dit i god tid och fick stå och vänta ett litet tag innan någon kom och släppte in oss... Det var Kristin Andersson, min gamla namne som höll i utbildningarna. Hon är jätteduktig som utbildare och instruktör och hon har värsta utstrålningen! Vi gillar henne skarpt syrran och jag. 

Dagens instabild... 

Passen var bra! Mycket nytt i Cx:en som vanligt men även lite nytt i bodypumpen. I pumpen var det hörnstenen Connection som vi arbetade med och alternativ och motivation i cx:en. Nu har jag 16 nya låtar med olika koreografier att plugga in. 

Stretch...

Frukost...


Lunch...

Kvällsmat...

Nu blir det Söndagsmys i soffan efter all söndagsfys. Over and out! 



1 kommentar: