lördag 12 mars 2016

Lätt, lätt, lätt

Så kändes det imorse när jag sprang ner till stranden och tillbaka. Att springa innan frukost är det bästa! Då känner jag mig lätt. Benen kändes också pigga. Kanske berodde det på att jag frossade i glass igår? 

Idag gick det fort. 

Känslan var på topp!!

Ett snabbt fotostopp efter 4 km, sen iväg igen! 

Medeltempot på 5:09! Hoppas känslan i kroppen är likadan nästa söndag...

Den här känslan under och efter dagens pass var såå välbehövlig! Det har varit så tungt den senaste tiden nu när jag börjat springa mer än en gång i veckan... Samma runda varje gång. Eller nä, två rundor varierar jag mellan. Antingen på asfalt i 4,3 km eller två rundor på mjukt underlag i 5 km. Idag blev det över 7 km och det gick snabbare än på länge. Glädje! Lycka! 


1 kommentar: