onsdag 22 juli 2015

Vilken dag!

Jag började dagen med en lugn och kort jogg innan jag gav mig iväg till Mjölby för att träffa mina gamla vänner. De är faktiskt oxå gamla nu. Den sista av dem fyllde 40 år så sent som igår!

  En hastighet som ligger mellan 5:20-5:40 min/km är den bästa! Då trivs jag!

Kl 9.30 träffade jag Maria, Mia, Karin och Malin på Gustos. Vi drack kaffe och några av oss åt även frukost. Gott! Sen satt vi och babblade om allt och inget fram till strax före kl 12.00. Då åkte jag förbi hos farmor. Jag var där en timme och vi pratade, tittade lite på TV och farmor åt även lunch. Hon var mycket piggare idag. 

Fina farmor åt potatis, biff, broccoli och lingonsylt som hon bad extra om. Sen åt hon kräm och mjölk till efterrätt. Skönt att hon mår bättre! 

När jag kom hem väntade mitt efterlängtade paket på mig...

Dagens insta och Facebookbild! Galet nöjd! Mina nya fina klubbor, min nya golftröja och nya golfkeps matchar fint. Nu hoppas jag bara att golfklubborna och jag gillar varandra... 💞

Nu vill jag upp och slå och testa klubborna men sonen vill inte följa med... Kanske får åka upp själv... Eller stanna hemma och tvätta/städa/stryka... Hm... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar