söndag 12 juli 2015

Fyra kvar...

Ja, nu har jag fyra veckor kvar på min semester! Det känns underbart! Eftersom vi drog direkt när vi började vår semester och har varit borta i tre veckor så har vi inte hunnit med någonting här hemma. Och vi har en hel del att ta tag i... 

Idag har jag åter igen tvättat fyra maskiner med kläder, lakan, badkläder mm, städat stora toan, lagat lunch, rensat rabatten, fixat inför grillningen mm. 

Men ändå har det varit vilodag. Springabstinensen är hög! Imorgon bitti ger jag mig ut oavsett väder! Kläderna är framplockade och väntar. Imorgon är det också fastedag! Det ska bli så skönt att komma igång med 5:2 igen. Vågar inte ens tänka på vad vågen visar just nu... 

   Kvällsmaten

Önskelista inför kommande veckor:
-Träffa mina systrar
-Spela golf
-Träffa vänner
-Träna 
-läsa bok
-sola och bada

Att göra:
-rensa häcken
-skrapa fönster
-byta vindskivor
-byta virke i entrén
-stryka
-rensa/röja inne
-storstäda

Gissa vilken lista som prioriteras....

1 kommentar:

  1. Tycker att den första listan är för kort jmf med den andra :) :) Vad skönt med hela fyra v kvar, ni som redan haft semester de lux. Underbart!!

    SvaraRadera