fredag 17 juli 2015

10-poängare!

Ja, idag gick det inte riktigt lika 'bra' som i tisdags... Jag hade fem slag mer idag än då. Men kul var det! Idag var det maken, granne R och granne S och jag. Granne R och jag är ju nybörjare medan granne S kört nu i 2-3 år. Det blev några tiopoängare.... Hm... Jag är helt övertygad om att det kommer gå sååå mycket bättre när jag går mina egna klubbor och inte behöver köra med sonens juniorvarianter... 


Vi körde på förmiddagen då det var blåsigt, men det gick. Nu på eftermiddagen har ju blåsten som tur var lagt sin något och kvällen blev riktigt skön. 

Efter golfen tog vi en lunch på stan, maken och jag. Mysigt! 

Direkt efter det var det dags att fixa naglarna! Idag valde jag en heltäckande variant av somrig rosbladsfärg med typ glitter i (heter säkert något jättefint).


Väl hemma därifrån drog maken iväg och köpte nya utemöbler till vår platå!

Den är helt i plast och dynorna läggs i bordet! Det blev perfekt på vår lilla del av altanen. 

Nu ska vi in och prova sufflé hos grannarna innan det är läggdags! Imorgon bitti är det bodypump igen. Helt otroligt men träningsvärken gör sig påmind än sen i tisdags kväll. Imorgon ska den tränas bort. På söndag är det hög tid att springa igen. Det har jag inte gjort sedan milen i måndags. Hur gick det till? 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar