måndag 13 juli 2015

Klick klick...

... Och så var nästa resa bokad! Jag gillar ju som sagt att ha något att se fram emot. Sökandet efter en resa till solen i vinter började ju redan i bilen hem från vår semester i Europa. Och nu har vi bokat en till Gran Canaria i slutet av januari nästa år. I vintras var vi ju på Teneriffa, så nu provar vi grannön. Jag har ju varit på bägge öarna förut, men det var 1989 och 1991.... Lääänge sen med andra ord! 

Annars har dagen bestått av: tvätta, stryka kläder, färga håret, laga mat, äta 500 kcal och vara hungrig... Stort steg att gå från semesterfrosseri till endast 500 kcal på en dag. Kanske extra svårt med tanke på att jag bräde 566 kalorier under morgonens 10 km löpning... 

Kvällens sallad 

Snygg med färg i håret 


Fritidsresors app säger att det är 199 dagar kvar till vår resa... Jag har alltså något att se fram emot i 199 dagar till... ;)

Nu, dags att sova! Imorgon får jag äta igen! Och spela golf. Och träna pump! Det ser ut att bli en riktigt bra dag! 



1 kommentar:

  1. Ska göra allt jag kan för att friskna till till i morgon så jag får köra lite pump för dig :)

    SvaraRadera