måndag 1 juni 2015

Busy day

Direkt efter jobbet åkte jag hem för att hämta klubborna och sedan åka vidare till golfbanan för att träffa mamma. Mamma kom hem från Spanien igår och har inte spelat golf på över två veckor. För mig var det tio dagar sedan jag stod på ranchen och slog. Men idag var det dags igen. Vi fick fyra polletter var och slog i ca 45 minuter innan vi gick över och övade på puttarna. Sen fick jag stressa vidare hem. 

Hem och fixa mat. Eller mat var det inte enligt barnen. Korv med bröd. Jag hann inget annat! För sen skulle sonen och jag iväg. Kl 18.00 hade han tid hos frisören. Han blev så fin!


Väl hemma därifrån hade jag en date med bästa Christin! Hon fick hjälpa mig igång med min polar M400! Så nu är premiären gjord. 

    8 km, karta, pulszoner och vi! 

Det är så kul med pulszoner igen!!!! Och den visar gps-karta! Men hon hade 89 m stigning och jag 72 m! Jag gick 7,99 km med Christin gick 8,01 km! Sida vid sida! Konstigt... Eller sprang hon åttor kring mig och klättrade i träden? ;-)

NU pluggar jag in de tre sista låtarna till bodypumpen imorgon. Så, vi hörs imorn!






1 kommentar:

  1. Bra att bryta av stressen med en promme :) tack för att du frågade om jag ville med :)

    SvaraRadera