söndag 7 juni 2015

Var är min puls?

Hemma och isäng runt kl 02.00, uppochhoppa kl 07.00. Varför? Jo, jag ska vakta cyklar idag. Först kl 8-11, sen kl 15-17. Det är halvvättern i stan och vi som föräldrar i bandyföreningen eller någon annan förening arbetar för att få in lite pengar till lagen. Det har blåst halv storm så jag frös som en galning på första passet. Andra passet var lite bättre då solen tittade fram och värmde både nu och då. 



Jag hade tur och fick smita strax efter kl tio, så då gav vi oss iväg lite tidigare än planerat! Men tror ni att jag fick igång min pulsklocka? Jo klockan och GPS:en fungerade men ingen puls blev registrerad! Jag måste verkligen kolla upp det. Sen. När jag orkar komma ur soffan och hämta datorn... 

Resultatet av dagens 7,5 km runda:
Det är bara hastigheten! Jag har säkert pillat på något... Frågan är vad...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar