torsdag 4 juni 2015

Morgonträning

Det blev ett kort inlägg förut om mitt beröm jag fick, så här kommer lite till om träningen imorse. 

Såhär glad blev jag :) jag vet, min biceps syns knappt men jag vet inte ens om jag spände min vänsterarm, fokuset låg på att inte tappa mobilen samtidigt som jag försöker få till ett kort...

Jag började ju som sagt med intervaller i stege. Efter det körde jag bröst, axlar, rygg, triceps, biceps och mage. 

    Kicki x 3! Illröd i huvudet efter stegen.

Nu har vi varit på barnens skola på öppet hus. Det var segt, men nu är vi hemma igen. Anledningen till att sett var segt var att vi var tvungna att lyssna på alla klasser på lågstadiet när de sjöng innan vi fick gå in i skolan och se vad våra barn gjort. Tydligen hade en fröken misstolkat och körde fyra låtar och inte en... Så 50 minuter istället för 30 höll de låda... Grr...

Fick hem ett par sandaler idag och ett par 2XU-tights. Min plan var att om skorna var bra så behåller jag bägge. Tyvärr var skorna inte bra så jag skickar tillbaka bägge utan att ens packa upp 2XU-byxorna! 

Ikväll kommer maken hem igen. Han har varit bortrest sedan i måndags morse. Imorgon är det helg! Jag längtar såååå! 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar