söndag 21 juni 2015

Äntligen

I morse smet jag ut innan familjen hade vaknat. Äntligen! 

     Sirmione fram och tillbaka...

Det blev fler stopp än vanligt, men man kan ju inte låta bli att fotografera den vackra naturen. Jag stormtrivs verkligen runt Gardasjön! Det spelar ingen roll om det är i norr, öst, väst eller söder! ☀️


Sååå fint! Hatmötet ett tjugotal och ett fåtal kvinnor under min tidiga runda. Jag startade klockan kl 7.15 efter att ha väntat ett bra tag på satelliten. När jag väl var tillbaka på hotellet och knackade på öppnade ingen först. Maken låg vaken och undrade vad det knackande ljudet var men reflekterade inte först attmin sida av sängen var tom! Han måste varit bra trötter... 

Efter frukost gav vi oss iväg till Malcesine med bil. Resan borde tagit en timme men tog nästan två!!! Jag sim inte ville sitta i bilen alls........ Jaja, väl framme tog vi båten till andra sidan, Limone. Båtresan tog ca 25 minuter. Härlig resa på Gardasjön. 
    Hann med att släcka törsten med ett glas (läs plastmugg) med rött vin under båtfärden. Direkt när vi kom fram satte vi oss på en restaurang och åt. Maken och jag beställde en fiskplatta och barnen pasta. Det var riktigt gott! 

Fiskplatta, carbonara och bolognese!

    Vackra Limone! ☀️☀️☀️



Väl tillbaka till Sirmione och hotellet lastade vi in det vi köpt på hotellet och gick till restaurangen bredvid. Kolla in vilket utsikt! Solnedgången var fantastisk! Imorgon hoppas jag på sol och bad hela dagen ☀️ ikväll var det 26-28 grader och shortsen är fortfarande på. I Love IT! ☀️







1 kommentar:

  1. Vad roligt att se att ni har det så bra, roligt också att du kom iväg på en löptur, som du längtat. Härligt!

    SvaraRadera