måndag 22 juni 2015

PW blev jogg...

Jag vaknade strax innan klockan sju och tänkte att en PW vore skönt. Så jag smög in på toan, tände lampan och satte på mig samma träningskläder som igår... Doftade inte godis direkt, men nöden har ingen lag! (Mina andra träningskläder är i andra väskan och en eller två uppsättningar har jag lämnat kvar i Bosnien.) Så jag går ut, riggar allt och ger mig iväg. Jag väljer en annan väg idag och går enda ut till udden idag. Och ja, det blir ett och annat fotostopp även idag. 

    Sirmione är såååå vackert

När jag väl är på udden och ska vända hem kan jag inte hålla emot längre utan börjar jogga tillbaka. Det känns i rumpan från igår, men vad gör väl det? Jag tar fet lugnt, njuter av utsikten, andas in luften och bara är. 


Nu är jag redo för dagen. Jag har precis ätit frukost, allt från amerikanska pannkakor till toast, äggröra, croissant och melon. Gott! Nu ligger jag vid poolen trots att det är molnigt...... Men jag hoppas att de skingrar sig igen. Hur som helst ligger jag här idag! Min plan är poolen, mat, dryck, poolen igen. Vi får se om den planen håller...


Kanske även hinner lyssna klart på boken... 17,5/22 timmar avklarade...




1 kommentar:

  1. En bra morgon ger en bra dag, jag är övertygad :) kram

    SvaraRadera