onsdag 3 juni 2015

Gissa bilden!

Gissa vad det här är:

Jo det är gps-kartan efter gräsklippning på tomten. :) hahaha, ser ut som ett barn ritat något! Men de som vet hur vår tomt ser ut kam se huset, Boden och landet ;)

Idag blev det ingen träning eftersom vilodagar är bra (har jag hört)... Så då satte jag på mig pulsbandet när jag klippte gräset. Det gjorde att jag nådde 100% på dagens aktivitetsmål. 


Jag klippte ganska fort då jag drog igång typ halv åtta. Men innan kl 20.00 var jag klar iallafall. Hoppas ingen granne blev irriterad... Det har ju regnat till och från mest hela tiden så jag har inte hunnit klippa gräset tidigare i veckan. 

Konserten på skolan, eller i kyrkan bredvid, var jättefin. Den tog bara 40 minuter men det var lagom. Det var elever från F-9 söm var med och sjöng.

'Ängeln i rummet' var min favorit ikväll! 

Nu har sonen och jag övat på vasatiden och jag har dansat loss med dammsugaren. Nu är jag värd en kväll i soffan! Ska bli såå skönt! Ciao! 



1 kommentar:

  1. Äre vilodag då äre! Soffan is da shit!! Nu verkar det ju som det inte var rakt igenom vila för dig ikväll så njut nu dubbelt upp av tiden i soffan :)

    SvaraRadera