torsdag 11 juni 2015

Jag gillar tydligen beröm!

Idag var det sista morgonträningen innan semestern. Planen var att åka ner, köra en timme på gymmet, sen hem och duscha och piffa inför skolavslutningen. Planen höll. Jag sprang intervaller på bandet. Samma som förra veckan men lite fortare på slutet. Näst sista intervallen blev lite kortare än beräknat och sista lite längre. Pausen däremellan blev också lite för lång... Direkt efter träningen kollade jag pulsen och tiden. Väntade en minut och kollade pulsen igen, dvs mitt pulsfall. 
Efter det gick jag i 5 min och joggade 2-3 minuter innan jag körde bröst, axlar, triceps, biceps och mage. 

       Jag var en spännarbrud idag! 

Anledningen? Jag fick beröm idag igen! I guess I'm a sucker for it... När jag går och hämtar papper och spray för att torka av löpbandet får jag beröm. 
-Gud vad duktig du är! Jag hör bara bakom mig hur tempot ökar och ökar och du kör på. Intervaller är bästa sättet att få upp konditionen på mm... :) 
Jag blir barnsligt glad. Jag som instruktör får aldrig höra sånt. Det är liksom ingen som går fram till mig och säger något. Förstås! Men jag blir glad. Jag gillar det! 

    Intervallerna...

     Styrketräningen

Helt slut, hem och duscha och piffa. Typ. 

 Barnen, jag med två kollegor och bubbel

En bra dag med andra ord. Tårarna rann som vanligt i kyrkan... Och även när vi tackade av kollegor. Jag gråter jämt! ;-(

Nu är det lugnt i soffan fram tills imorgon. Ska sortera tvätten, kolla på TV och njuta av mina fina blommor jag fått av klassen. 


      Dessa bjuder jag på... 😘









1 kommentar:

  1. Såklart det är roligt med beröm och peppande inte minst!! Du är grym!!

    SvaraRadera