måndag 8 juni 2015

Pulsen är hittad!

Igår hittade jag pulsen! Jag hade aldrig ställt in att jag ville ha puls på löpningen så det var inte teknikens fel utan mitt...


Nu har min klicka puls på alla aktiviteter. Jag har även fler aktiviteter. Och varje aktivitet har 4 olika displayer. Så nu kan jag välja på löpning, gruppträning, promenad, yoga, golf och styrketräning! 

Idag är det fasta igen. Idag började även maken så det ska bli kul att höra om han är hungrig när han kommer hem...
M

Han får snällt äta soppa med wokgrönsaker idag. Gott! Han får ju Dick äta lite mer än vad jag får så han kan få ett knäckebröd också om han är snäll...

Snart ska vi iväg till ranchen och plocka bollar! Är det inte att vakta cyklar för bandylaget så är det bollplock för golfen. 

Jag avslutar med ett tips! Jag smakade en ny smak på Ramlösa idag, mango. Guuud så god! Bara så du vet! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar