lördag 13 juni 2015

Underbara sol ☀️

Vilket väder! I Love it! 

Igår efter jobbet så åkte jag gem och lade mig i solen och njöt en timme innan det var dags att klippa gräset. Jag klippte gräset i bikinitopp och korta shorts! Så skönt! Genomsvettig efteråt men efter en dusch var jag redo för 8-års kalas hos barnens kusin.


De badade i kusinens varma pool. De hade 34 grader i poolen så det svalkade nog inte speciellt mycket... Men kul hade de alla sju barn iallafall. 

Efter tacos, tårta, godis och en massa skratt och mys så cyklade vi hem igen strax efter kl 23.00... 

Idag är det lördag (men känns som söndag!?!) och bodypump stod på schemat. Tyvärr var inte Christin där då hon jobbar galet mycket fram till och med måndag, men instruktör-Christine höll i passet. Bodypump 94 är riktigt bra! 
Jag cyklade dit, Vätternrundan är ju här och det är kaos i city, och hann även med 10 min gång på bandet innan passet.


Sen cyklade jag hem och tog ett fotostopp på vägen.

        Charlottenborgs slott

Väl hemma fixade jag lunch, maken lägger om plattorna runt huset och barnen hoppade studsmatta med vattenspridaren under... 



Nu måste jag hänga tvätt, börja packa och förbereda mat inför kvällen! 







1 kommentar:

  1. Härliga soliga dagar ☀️ Vi sparar lite sol och värme till tisdag kväll också va? Saknade pumpen idag - men mest dig 😍 kram

    SvaraRadera