tisdag 2 juni 2015

Polar m400 på bodypump

Idag testade jag klockan på bodypump! Det var åter igen dags att köra bodypump 94! Idag utan Camilla vilket med andra ord innebar 10 låtars koreografi i huvudet som snurrade. Men det gick bra! Nu sitter releasen! Skönt!

    Trött och (tom?) efter passet. 

Även idag var biceps och utfall värst. Jag gillar verkligen den här releasen. 


Det ser ut som att jag ligger mest i den gröna zonen, zon 3. Där ökar syreupptagningsförmågan och blod-cirkulationen i både hjärtat och skelettmuskulaturen enligt tabellen. 

Kvällens lyxiga mat... Jag erkänner, vi fick pizza till fikat idag vid 15.30 på jobbet så jag var inte så hungrig... 

När lyxmaten var i magen hoppade jag in i duschen. Sen var det vasatiden som stod på schemat. Sonen har nämligen prov på fredag. När vi satt och arbetade med frågor om vasatiden ringde maken på viber. Vi pratade videosamtal till barnens förtjusning! :)

   - Hej pappa! Vi saknar dig! 😍

Nu är det bara jag och Runners World fram till läggdags. See you! 








1 kommentar: