torsdag 18 juni 2015

S E M E S T E R

Ja, nu har jag arbetat sista dagen och har semester! Ikväll har vi även firat detta med en sommarfest. En sommarfest som bestod av femkamp, god mat och härligt sällskap! Vi är ett bra gäng på jobbet! 

Innan festen men efter jobbet åkte jag till stan en sväng för att köpa jordgubbar. 


Efter det lämnade jag en husnyckel till mamma och åkte hem för att ta en promenad. Det blev en runda på 5,8 km med duggregn ca 4 km. Men det gjorde ingenting. Jag lyssnar ju på en bok... 

    S E M E S T E R 😊

Nu är jag hemma från festen, har packat, och satt ner rumpan i soffan. Nu längtar jag tills imorgon. Då börjar resan söderut! 

Ja min Polar M400, pulsbandet, löparskor och träningskläder är med. Shorts, linnen, kjolar och sandaler är med. Några tidningar och pocketböcker är självklart även med. Håll nu tummarna för en solig och varm sommar!!!!!!!!! ☀️


1 kommentar: