tisdag 23 juni 2015

Häftigt!

Igår kväll och idag har jag blivit omnämnd i både 56kilos (Åse Falkman Fredrikson) blogg och instagramkonto. Jag visste sedan tidigare att hon skulle komma ner till Sirmione när vi var där. Jag läste på instagram att folk tipsade om olika platser att se, så då hakade jag på. Då frågade hon mig om restaurangtips och jag tipsade om vår favoritrestaurang, vilket hon och maken nappade på! Vi var där strax innan dem igår kväll, men efter att vi strosat runt lite i Sirmione och njutit av våra glassar gick vi förbi restaurangen på vägen tillbaka på hotellet. Då satt de där och åt. Jag var ju då tvungen att gå fram och hälsa på henne och maken. De var sååå nöjda med maten och tackade för tipset. Lite kul att de som Åse som har så många följare läser kommentarerna! Det var ju precis som när Lofsan (Lovisa Sandström) läste min och Christins (ChristinmedCh) kommentarer innan vi träffade på henne i Stockholm. Häftigt! 

    Maken och jag igår kväll

Bild från Limone på båten vi åkte tillbaka till Malcesine 

Nu är vi framme i Bosnien hos svärmor och svärfar! Nu vill jag inte åka mer bil... Imorgon kommer min svägerska med familj och i övermorgon kommer grannarna hit. Huset fullt! Men nu ska jag fortsätta packa upp... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar