söndag 3 maj 2015

Välkommen solen

Vaknade av att fåglarna kvittrade och solen sken från näst intill klarblå himmel. 


Vi åt frukost ute på altanen idag. Det var vindstilla och soligt. Så nu var det dags för frukostpremiär utomhus. Underbart!

Sen var det golf igen. Vi började med att slå ut några bollar innan vi gick ner till bunkern. Vi började med att försöka pitcha över bunkern. Sen fick vi gå ner och försöka slå bollen ut ur bunkern. Det var inte så lätt... Min plan är att inte hamna i bunkern... Det var så svårt att få ur bollen. Jag slog mest sand... Sanden var ju fortfarande blöt och tung efter gårdagens regn.


Efter det så gick vi två varv på den här lilla juniorrundan på tre hål med bunkrar. 

Idag var det många bilar som var på parkeringen. Golf är definitivt en solskenssport. 

    

Här är vi, mamma, sonen och jag, i en golfgroupie. :)

Efter lunch så landade jag i soffan innan jag gav mig ut på en PW. Jag hade slutet av 'avdelning 73' i lurarna under tiden som solens varma strålar värmde mina svarta kläder. Härligt! 

   
Nu ska vi snart äta. Förhoppningsvis blir det intervaller ikväll... Återkommer om det!
 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar