torsdag 21 maj 2015

Sving it!

Idag passade jag på att slå lite bollar när sonen gick på sin golfkurs. Så två fulla korgar blev det, vilket tog nästan en timma! Jag glömde dessvärre min golfhandske men det var bara att svinga ändå. 


Ser ni alla bollar? 1,5 hink väntar plus de som redan ligger vid mattan. 

Vädret var perfekt även om det blåste lite. Tyvärr gick det inte alls lika bra idag som det brukar, alltså 'bra', men det var kanske handsken som spökade. Och att jag provade en helt ny klubba idag. Järn 6:an. Den har jag aldrig provat förut. Jag slog även lite med trä 3:an. Tyvärr hann jag inte öva några puttar idag då vi hade bråttom iväg till sonens klassträff. Så redan kl 17.50 lämnade vi golfbanan och åkte direkt upp till Bondebacka. Det är där Christin och jag brukar springa. Fast idag var det brännboll som stod på schemat! Föräldrar mot barn! Det var kul även om det blev kallt på slutet. 


Vi hade sallad med oss, tror ni att vi frös? Ja inte barnen förstås men maken och jag frös rejält! Brrrr... Vi åkte hem bland de första! Men det var trevligt! Jag tror alla i klassen var där och nästan alla var där med hela sina familjer! Det kan nog bero på att vädret var så bra! 

Nu sitter jag och sörplar på en stor kopp te, under filten i soffan. Värme! Snart ska jag resa mig upp för att packa väskan till gymmet imorgon bitti. Snart. Snart så... 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar