söndag 17 maj 2015

Klick klick

När endorfinerna lagt sig lite var det dags att åka på 5-årskalas. Min ena systers yngsta kille fyllde 5 år! Egentligen fyller han imorgon men han hade kalas idag. Det bjöds på nybakade bullar, chokladbollar och tårtor. Magen stod åt alla håll efter besöket där. Gott!

När vi kom hem hade vi ca 30 minuter på oss innan gästerna kom. Det var sommarens resesällskap som kom hit för att planera och boka. Så klick klick och nu är resorna bokade! Grannarna har bokat flygbiljetter och vi har bokat hotell i Sirmione innan vi strålar samman i Laktaši, Bosnien. Min ena svägerska med familj möter också upp i Laktaši. Så ikväll har vi tre par planerat lite och två av oss har sim sagt bokat. Inte länge kvar... Ganska exakt en månad faktiskt innan vi åker söderut! Innan hemfärd planerar vi även att stanna till i Zadar, Kroatien hos andra bekanta. Där har vi inte varit sedan 2006... Men den trippen planerar vi om två veckor när vi ska hem till dem. 

Förstår ni att jag längtar? Fjärde året i rad vi åker till Gardasjön... Fantastiche! :)

Och dagens naglar: 
Det blev fransk manikyr igen... Det känns så fräscht. 

Veckan som kommer:

Jag hade planerat att köra bodypump på torsdag men det lär jag inte hinna med... Först har sonen golfträning (då ska nog jag också passa på att slå några hinkar), sen har han klassbrännboll med föräldrar mot barn. Jaja, det blir träning ändå så det räcker. Om det nu blir som planerat...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar