lördag 16 maj 2015

Frustrerad

Lördag idag! Så härligt att det bara är lördag. Det kändes som söndag igår men redan men det är ju faktiskt inte så. Underbart med långhelg även om jag blir totalt veckovild. 

Eftersom det är lördag så var det bodypump på schemat på förmiddagen. Christin kom och hämtade upp mig strax innan klockan tio. Det var premiär för hennes nya Polar klocka. Hon var osäker på hur hon skulle koppla ihop den och pulsbandet men det gick bra. Passet skulle precis dra igång och jag skulle sätta igång min Polar Loop. MEN då vägrade min klocka koppla ihop med mitt pulsband. Jag försökte sjuhundra gånger under första kvarten men gav sedan upp. Det kändes som att jag lika gärna kunde gå hem. Helt sjukt! För ett halvår sedan hade jag inte brytt mig. Men nu med aktivitetsarmbandet vill jag ju att allt ska registreras. Grrr... Kom sedan hem och satte mig soffan och tittade om det var något konstigt med appen, men allt såg bra ut. För bra! DÅ hoppade nämligen pulsbandet igång! Så irriterande! Då satt jag ju hemma och behövde ingen pulsmätare. 

Eftersom det strulade så behövde jag ju ta en PW för att nå min aktivitetsnivå även på klockan. Christin erbjöd sig som sällskap vilket gjorde det hela till en dans! 
Lila outfit idag... Samma på pumpen som på PW:n... Man vill ju inte duscha i onödan... 😉

Vanliga rundan

Den fungerade! 

Efter promenaden så färgade jag äntligen håret. Så nu är jag mörkhårig igen. Imorgon ska naglarna fixas också. Tills dess, ha en bra lördagkväll! 





1 kommentar:

  1. Tack för idag vännen, i morgon får vi se om jag känner igen dig, nypiffad och allt. Vila ordentligt så kör vi så det ryker i morgon :) ;)

    SvaraRadera