tisdag 26 januari 2016

Vardagsmotion

Vilodag idag. Jobbat över 12 timmar, med undantag för några timmar (mellan kl 15-17) då vi fick fritt och passade då på att shoppa lite... 

Det blev en jacka till sonen, nya foppaskor crocs till dottern och lite annat smått och gott som panodil och resorb. Det blev en kostsam håltimma :)

Kom hem strax efter kl 20.00 efter en väldigt lyckad kväll med öppet hus för nya åk 7 som börjar till hösten. 

Trots jobb nästan hela dagen så lyckades jag komma över 10 000 steg. När jag har mina vilodagar vill jag gärna försöka koma över den gränsen, men lyckas/hinner inte alltid. Vardagsmotion är viktigt! Så därför känner jag mig nöjd med dagen. Dagen som kan summeras såhär: 

Wook och vårrullar blev dagens middag för mig. Tryckte i mig det på 5 minuter på jobbet. Ruggigt gott! 

 Över 14 700 steg idag känns bra! 


1 kommentar: