torsdag 21 januari 2016

CXworx

Dagens instabild

Eftersom jag inte har några färska bilder på mig när jag instruerar Cx, så fick jag gräva fram några gamla bilder. De här är från min licensfilmning. Den är alltså från 2011... Herregud vad tiden går fort! 

Ikväll var det åter igen full sal och endorfiner och svett som sprutade åt alla håll. Jag tokgillar detta 30 minuterspass för dess effektivitet och grymma övningar. 

Extra kul idag när kund B frågade om jag kört Cx hemma hela tiden under förra året eftersom jag är så stark! Eh, näe, jag har inte gjort en planka på hela året... Men tack :) Det var kul att höra! På söndag är det dags igen. Som kund eller som instruktör som idag, det får vi se då. Det hänger på om kollegan hinner bli bra i ryggen eller inte. 

Hörs imorn! Då är det FREDAG! Igen. :)


1 kommentar:

  1. Åh! Underbart med sådana kommentarer!! Ses på söndag min starka vän :)

    SvaraRadera