måndag 25 januari 2016

Energin som bortblåst...

Idag körde jag bodypump som kund eftersom jag inte instruerar mitt pass imorgon. Imorgon har vi öppet hus på min skola där jag arbetar och då krockar det med pass...

Idag fanns ingen glöd! Energin till att orka alla repetitioner fanns men det låg ingen känsla och närvaro i min träning. Det kan bero på att det är en 2-dag idag och att jag innan passet endast fått i mig ca 350 kalorier under dagen. Eller att jag inte var jättesugen men ville ändå få träningen gjord. Det blir ändå ett långt uppehåll till nästa Bodypumppass, nämligen två veckor. Det kommer kännas efter det passet...

Dagens instabild. Brände bara 343 kalorier! Och pulsen var knappt på grönt!

Jämför dagens pass med det här! Här brände jag 200 kalorier mer på bodypumppasset och här lågbpulsen på grönt och gult nästan hela passet. Här instruerade jag, passet var nytt och lite nerver var med och spelade...

Dagens middag. Nu är kvoten nådd och det blir te och vatten resten av kvällen. Imorgon är en helt annan dag! 

Ikväll ska vi påbörja den här boxen...




2 kommentarer:

  1. Skönt att man lugnt kan konstatera att sådana pass också måste få finnas och bara låta dem komma för att lika snabbt försvinna. Bra tänkt! Inte grotta ner sig över det utan fokusera på det som är bra. Härligt!

    SvaraRadera
  2. Ja, det är väl så. Men så trist känsla! Kändes knappt att jag behövde duscha... Ok, det kanske var lite överdrivet, men ändå. På torsdag blir det andra bullar, hoppas jag!

    SvaraRadera