söndag 10 januari 2016

Söndag

CXworx teamklass idag med Maria! Full sal och tillsammans lyfte vi taket! 

Vad har jag mer gjort idag? Jobbat fram till lunch. Planerat mm inför morgondagen. Efter lunch var det först damernas klättring uppför backen och sedan herrarnas. Där emellan hann maken och jag ut på en promenad. 


Nu laddar jag om inför nästa vecka. Planering såhär långt:
Någon dag måste jag nog vila också...

11 pass av 100 änsålänge... Och det är den 10 idag. Bra start!


Nu är det 14 arbetsdagar kvar innan det blir lite semester. Det borde jag klara av... 




2 kommentarer:

  1. Äsch, vila är överskattat ;) skämt åsido. Ibland tjockar det ihop sig, bara det inte blir så jämt är det väl ingen fara. Roliga aktiviteter på "schemat" :)

    SvaraRadera
  2. Blandar och ger lite av allt :) bästa kombon!

    SvaraRadera