lördag 23 januari 2016

Lördagsfys och lördagsmys

Dagen började som vanligt med bodypump. Idag som kund. Kollegan Christine hade bytt ut låt 2, låt 6, låt 7 och låt 9. Dvs bägge benlåtarna samt  biceps- och maglåten. 

Kurvorna var extremt tydliga idag! :)

Efter passet och lunch åkte vi till Linköping för shopping! Vilka fynd vi gjorde! Eller vad sägs om ett par marinblå shorts till mig för 20 kr! Jag köpte även en bikini och löparshorts med inbyggda korta byxor för totalt 149 kr! Alla dessa tre plagg för 169 kr! Lägg till min kjol jag köpte i onsdags för 50 kr så har jag nästan fyndat en helt ny garderob inför resan för hela 219 kr! Galet bra! 

Veckans galna superfynd! 

Dagens mat.... Ingen kommentar! :)

Imorgon ska vi packa och på kvällen blir det bio! Äntligen ska vi se "En man som heter Ove"! Så det blir ingen CX för mig utan det blir bio istället! Två vilodagar på samma vecka? Nja, vi får se... Löpartarmen skriker efter mer sen igår! 

Trevlig lördagkväll fina läsare! 


1 kommentar: