tisdag 19 januari 2016

Stark

Idag kände jag mig stark. Skön känsla. Tyvärr inträffar det inte så ofta ;) Det enda som kändes tungt var knäböj. De var trötta sedan gårdagens tabatapass! Där var det nämligen mycket knäböj... Idag kändes det som att jag hade kunnat lagt på på axellåten! Det du! Det trodde jag aldrig skulle hända! 

Gammal bild, men samma linne idag! 

446 kalorier och fina kurvor på min polar.

Efter Gud kommer matmys! Mat på box! 

Imorgon är det vilodag! Välbehövligt! Det verkar vara onsdagar som är mina vilodagar. Ja, så får det nog vara. 

Veckan ser ut såhär i kalendern... Hoppas på skidåkning både fredag och söndag... Om vädret tillåter! Eller vallan! Hoppas på minus 7-8 grader och sol. Det får inte vara varmare än - 5 grader...

Löpningen får backa lite nu när vädret tillåter skidåkning. Löpning kan jag ägna resten av året åt, men de få helger jag kan åka skidor så vill jag passa på! Jag hoppas även på mer slalomåkning... Efter semestern kanske jag lyckas få med mig dottern iallafall till Omberg. 

Men först..... Semester! 10 dagar kvar...





1 kommentar: