tisdag 5 januari 2016

Lunchpass

Igår instruerade jag bodypump igen på lunchen. Det var många kunder trots att de flesta börjar arbeta igen. 


Jag kände mig trött i benen och i axlarna. Det måste ha varit från löpningen och CX:en sedan dagen innan. Men gött var det! 

Nu är sista veckan på julschemat igång så nästa vecka (v 2) börjar vårschemat. Då blir det bodypump på tisdagar som vanligt. Sen blir det nog två pass med CXworx där vi instruktörer rullar. För mig lutar det åt att det blir varannan torsdag och var tredje söndag! 

Nu på söndag kör vi dock team igen, Maria och jag. Ett sista specialpass innan vårschemat drar igång! 💥



2 kommentarer:

  1. Aha, cx på söndagar och torsdagar kanske. Kan passa mig bra det :) :) Härligt att det är tillbaka!

    SvaraRadera
  2. Tors och sön 17.00 är bestämt till 95%

    SvaraRadera