lördag 1 augusti 2015

Fullspäckad dag igen!

Klockan ringde redan kl 06.07. Eller den hann egentligen inte ringa utan jag vaknade kl 06.04 och stängde av alarmet. Anledningen till att klockan var ställd (trots lördag och semester) var att maken och jag skulle jobba (dela ut nummerlappar) på MTB1572 idag mellan kl 7-10 för barnens Bandyklubb. 

Direkt efter det åkte jag till gymmet och var kund på förmiddagens bodypump. 

  Före, under och efter passet...

Idag kände jag mig stark! Hem direkt och fixade lunch som åts ute på altanen!!! Idag har det ju faktiskt varit sooool! :)

 
Sen sa maken att han jade bokat in en golfrunda kl 13.30 för honom, mig och sonen. Så snabbt byte av kläder och iväg. När vi väl kom dit upptäckte vi att han bokat kl 14.30....... Vi kunde boka om och gick ut kl 14.20. Tjihooo... En timme att träna innan. Jag var ju redan uppvärmd från träningen på gymmet! Jaja..  Vi provade parkrundan idag för första gången (för mig alltså). Den var rolig! Idag blev ännu fler slag bra, men fortfarande inget par.... 




När vi kom hem några timmar senare hade vi TIO minuter på oss innan vi skulle iväg till grannarna S och P och inviga deras nya altan (roséhörna) och nya rottinghörnsoffa. Det blev även massa goda tilltugg till, mums! 


Solen täcktes precis när vi blev fotograferade men ändå...

Nu är jag trött! Ligger i soffan efter ytterligare en fullspäckad dag. Kan man gå och sova nu? Klockan är ju trots allt 21.15.... Gäääsp! Solen tar på krafterna! Man är ju inte direkt solvan efter den här sommaren... 



1 kommentar: