tisdag 25 augusti 2015

Aaaaatjoooo!

Vad hände? Jag hade ont i halsen ett dygn, sen blev det bättre. Men idag efter lunch runt kl 14-15 så började näsan droppa och killa så jag nös stup i kvarten.  Och jag som har pass... Försökte lite halft desperat att hitta en ersättare men bara några få timmar innan start är det svårt. Men det kom så fort! Det slutade med att jag fick åka ner till gymmet ändå och instruera mitt bodypumppass.

De två översta är från förra veckan och de nedersta är från idag. 

Jag körde med lättare vikter rakt igenom på dagens pass för att motverka att pulsen skulle gå upp. När jag nu tittar efteråt ser det ut som jag lyckats skapligt. Pulsen är inte högre än förra veckan men borde vara lite lägre med tanke på att jag inte körde så tunga vikter... 

Nu är det bara att vänta och se om detta skrämde iväg förkylningen (hoppas hoppas) eller gjorde den värre... Det är många på skolan (helst i vår klass) som är förkylda redan. Det brukar ta ca tre veckor men nu har det bara gått en... I alla fall med elever. Vi lärare har ju varit igång i två veckor. 

Jag är sååå nöjd med min nya färg på mina naglar. De är lite rosé/champagne-färgade. Love them! 💅🏻









2 kommentarer:

  1. Du instruerade bra, det märktes inte att du var krasslig, proffsigt.
    Många kryakramar :)

    SvaraRadera