måndag 10 augusti 2015

Första arbetsdagen

Jag började dagen med en löprunda. 


Det var en kort runda men ändå en runda! En kort skön runda som passade perfekt på mantrat 'spring, svettas & njut' som Lofsan skrev. 

Att hinna med en runda innan jobbet är fantastiskt skönt och rundan ger en härlig känsla i kroppen resten av dagen. Love it!

Alla fick ut sina scheman idag och ingen protesterade! Det är skönt! Dagen, dvs arbetsdagen, har rullat på fort. Jag arbetade fram till kl 16.00 med ett undantag för ett besök hos tandhygienisten. Efter jobbet så åkte dottern och jag och handlade. Sen åt vi mat. Jag åt sallad med lite kyckling eftersom jag har fastedag idag. Jag har druckit en liter bubbelvatten för att känna mig mättare. Nu sitter jag här kl 20.30 och är varken hungrig eller törstig. Men det blir säkert en kopp te innan det är läggdags. Längtar trots allt tills imorgon och frukosten. :)



1 kommentar:

  1. Inte dåligt att börja första arbetsdagen efter semestern med att gå upp extra tidigt för en runda. Härligt!! Bra jobbat :) :)

    SvaraRadera