tisdag 11 augusti 2015

Tisdagsfys

Vilken aktivitet det var på gymmet idag trots att det var så fint väder nu ikväll. Det märks att många börjar komma in i rutiner igen och är redo att lämna semesterns lata dagar bakom sig. 

Eftersom solen tittade fram frågade jag bästa Christin och grannen Jenny om vi kunde ta cykeln ner till gymmet ikväll. Och efter lite övertalning så gav J med sig och vi tog våra cyklar. Såå skönt att få cykla och få andas frisk luft. Jag saknar det nu när jag arbetar 8-16. 

Utfallslåten toppar! 

Bra kaloriförbränning! 

Kvällens middag, pasta med kyckling i currysås. Och parmesan förstås! 

Kvällens pass gick bra! Typ. Mitt under bicepslåten, när vi byter från fria vikter till stång, tar jag plötsligt överhandsgrepp och börjar träna axlarna istället ;-) Som tur är så kommer jag på mig själv efter ett par repetitioner och byter grepp till underhandsgrepp och skrattar gott med några kunder som upptäckt mitt misstag. Jaja, kul när det händer lite.... ;-)





3 kommentarer:

  1. Haha. Ligger i sängen och skrattar för mig själv. Roligt med lite extra axlar 😂

    SvaraRadera