lördag 16 juli 2016

Vad hände?

Det var 40 grader, sil och tryckande värme. Det var underbart! Det var sommar, som en sommar ska vara. Igår regnade det lite till och från på dagen och det var 16 grader! Igår kväll började det regna mer ihållande och idag ska det regna hela dagen.... Sååå trist. 

Så ser det ut... 

Imorgon vänder det och på måndag ska solen vara tillbaka! Behöver jag skriva att jag längtar galet mycket? Det känns redan som att all färg på kroppen har regnat bort... :(

Gårdagens ljuspunkt, besökte en grym restaurang! 

Ikväll ska vi till våra vänner R och V så det blir dagens höjdpunkt. Under dagen funderar vi på bio och eller bowling. Vi måste försöka råda bot på tristessen... 

Tyvärr 'kan' jag inte ge mig ut och springa heller för då blir mina skor dyngsura! Och jag kan ju inte knalla runt i sandaler sen i det här vädret... Men imorgon söndag hoppas jag att det går. Håll tummarna! Trevlig helg! 


2 kommentarer: