måndag 18 juli 2016

Tidiga Intervaller

Idag gick jag upp strax efter klockan sju, klädde på mig och sprang ut! Jag sprang 30-sekundersintervaller efter att först ha värmt upp i två kilometer. Idag var det tungt. Inget driv. Jag var trött. Men det blev tio intervaller iallafall. Bättre än inget! 

Mulet och 21 grader imorse...

Hem, hoppa in i duschen och sedan vidare mot marknaden och affären för sista shoppingen. Imorgon bitti bär det av hemåt! Det betyder två dagar i bilen... Hade det inte varit för det, så hade jag stannat i sängen idag. 

Soligt och 30 grader nu på em... Då måste man svalka sig med en iskall öl...

Nu har solen återvänt! Det är 28-30 grader i skuggan och ännu mer i solen. Jag har pressat i solen nu i 3 timmar. Underbart! Ikväll är det favoritrestaurangen som gäller. Šopska till förrätt, pasta till huvudrätt och sufflé till efterrätt. Det gäller att avsluta på topp. 





1 kommentar:

  1. Åh, lite šopska sallad hade jag inte sagt nej till. Det var länge sen

    SvaraRadera