onsdag 27 juli 2016

Onsdag

Idag har jag övat på koreografin till CXworx 23. Varför då undrar du kanske, jo jag instruerade det passet idag kl 17.00. Passet satt som ett smäck, men tydligen inte musiken... Min telefon HOPPADE ÖVER låt nr 2, planklåten. Så jag började köra plankkoreografin och kände efter ett tag... Hm... Vad är det som händer? Jag kan den här låten! Sen kom jag på det! Men vi hann att köra säkert två minuter!  Så då började vi om med rätt musik, men kortade ner låten...

Det är andra eller tredje gången det händer. Men det har aldrig hänt på Cx förut. Det är så konstigt, för på Cx startar jag musiken och sedan rör jag den inte mer! Det är inga pratpsuser utan musiken rullar bara på! Hur kan den då hoppa över en låt??? När jag kör bodypump KAN det ju vara jag som råkar 'dubbelklicka' när jag ska starta musiken, men nu? Bara sådär? Konstigt... Börjar tro att det spökar på gymmet! 

Glad ändå efteråt! 

Direkt hem och äta, duscha och hoppa i golfkläderna. Så såg min kväll ut. Det blev en niohålsrunda på heden. Första tre hålen gick åt skogen, men resten var ok.

Kvällsrunda med grannarna.


1 kommentar:

  1. Vilken fin bild på dig med solen i det solbrända ansiktet :)

    SvaraRadera