lördag 30 juli 2016

AW, sol mm

Igår var jag uppe tidigt och gick på yoga. Klockan åttastartade vi med solhälsningar. Mycket skönt, men OJ, så stel jag var... Skämsigt stel! 

Direkt efteråt plockade jag upp svägerska S och åkte till Skedevi för att plocka jordgubbar. Vi plockade 6 liter var. De tolv litervi plockade förra helgen är slut...

Eftermiddagen tillbringade jag på studsmattan! Ja, inte studsandes utan solandes! Bästa stället att sola på enligt mig. 

Framåt kvällen var det AW (kan man kalla det AW när alla har semester?) med jobbet. Den här gången med respektive. Mycket trevligt! När resten av gänget åkte ner till stadsfestivalen åkte vi hemåt. Mycket trevlig kväll. Skönt att vara hemma till niotiden! 

Imorse körde jag bodypump på Actic. Idag var jag åter igen instruktör. Efteråt kom en deltagare fram till mig och sa att jag är så tydlig när jag instruerar, vilket gör att hon har så lätt att hänga med. Det är kul! Sällan man får feedback från kunderna. Men det är kul! 

Lunchen intogs vid Varamon idag. Andra gången den här veckan vi äter på Vättershall! Den här gången tog jag hamburgare. Jag är fortfarande proppmätt fast vi åt för över två timmar sedan. 

Nu är det dags att sätta fart! Huset behöver en omgång innan våra gäster trillar in om mindre än två timmar! Trevlig helg där ute! 

Yoga. Första bilden i brygga och andra i barnets position. 

Sola och njuta

AW med jobbet och respektive!

Bodypump 98 idag! Grym release! 

Lunch vid Varamon strand ❤️





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar