måndag 19 december 2016

Vikarie

Idag hoppade jag in och vikarierade på kvällens bodypump då instruktören var sjuk. Grym stämning och full sal. Efter två låtar kom en deltagare fram till mig och viskade: Det är nog rekord på killar på dagens pass! Och så var det nog! Det var 11 killar/män på passet! Det är inte ofta! 

Nu ligger jag i soffan, härligt trött i kroppen och ser fram emot morgondagen. Varför undrar ni kanske? Jo, 
1. Det är årets sista arbetsdag (halvdag!)
2. Jag ska på massage!
3. Det är min födelsedag...

Det sista är ju inte så speciellt längre när man passerat 40-strecket, men ändå... Att fira in ledigheten med en massage känns som ett bra drag! Kl 14:00 är det dags. Då ska jag knådas till tre veckors ledighetensmood! Tre veckor semester. Inget planerat! Sounds great! Ledighet, hit me! 

Efter dagens pass! 

Bodypump mixpass! Årets sista? 


1 kommentar: