måndag 26 december 2016

Annandagspump

Idag hoppade jag in och vikarierade på Bodypumppasset kl 12:30. Jag passade på att gå dit i solen. När passet var slut hade dock ovädret Urd krupit sig på, så då kom maken och hämtade mig.

Passet gick bra och energin var hög i den fulla salen. Kan det ha varit all god julmat vi tryckt i oss som gav oss sån energi? Jag tror det iallafall. Och längtan efter att få svettas! 

Vad har med hunnits med en måndag som denna? Jo, jag har rensat i lådor i både köket och i hallen. Och det är inte vilka lådor som helst utan kaoslådor! Ni vet där allt från skruvar, reflex, luskammar, pennor och solglasögon till allt som betyg, koldioxidpatroner och borstar hamnar. Kaoslådor alltså. Nu däremot är de i ordning och reda. Allt har sin plats. I like it! 

Ny skor invigdes!

Bubbel och finchoklad

Och hemkörd pizza.

Ja, vi hann visst med att njuta av George Michael, dricka bubbel och njuta av godchoklad, mumsa pizza och hyra film via datorn också. Bra dag helt enkelt. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar