lördag 3 december 2016

Hej och hå!

Vad tiden går! Igår hann jag inte ens blogga...

Igår kom våra nattgäster några minuter innan jag kom hem från jobbet. Så det fanns liksom ingen tid... vi började med ett glas bubbel och firade in helgen. Jag och U åt lite tacos med barnen medan killarna var på julbord. Jag och U tog taxi ner till stan där vi mötte upp J för en kort AW. Vi tog ett glas vin var och tilltugg innan vi tog taxi hem igen. 

Vi var hemma runt niotiden och killarna strax efteråt. Det roliga var att de åkte med samma taxi som oss! Chauffören skrattade åt hon fick samma adress två gånger inom 30 minuter. Mycket trevlig kväll!

Idag var jag uppe tidigt. Vi åt frukost runt kl 9:00 och njöt av årets (andra!) julskinka. Sen åkte våra vänner hem medan jag åkte ner och instruerade dagens Bodypumppass! Jag hade bytt ut  fem låtar till dagens pass! Härlig mix och härliga kunder! 

Mixpass! 







1 kommentar:

  1. Härligt! Kan det vara så att det blev lite vinterstudion i soffan efter det?

    SvaraRadera