måndag 5 december 2016

Full sal

Sweet lord, vilket grymt gäng det var idag på kvällens Bodypumppass. Jag vikarierade på ett av veckans mest populära pass. Just måndagar är det alltid mycket folk på gymmet. Ny vecka, nya möjligheter? Tillbaka till passet. Det var proppfullt i salen. Energin och endorfinerna krockade hej vilt bland oss alla. Grymt drag och härlig känsla. Sådana här dagar förstår jag varför jag har instruerat de senaste 18 åren! ARTON år? Jag måste ju typ bara varit 14 år när jag började instruera......

Hur ska jag få till 5 idag då? Inte en aning! Den här julkalendern... Så här ser det ut hittills:

1/12 instruerade ETT extra pass! (2 totalt)
2/12 vilodag.... 
3/12 instruerade ETT pass
4/12 PW 7,7 km 
5/12 instruerade ETT pass+ 30 min PW

Jaja, jag har gjort minst 5 pass iallafall... :)

Dagens instabild

Vacker himmel ikväll... 





1 kommentar: