fredag 9 december 2016

5

Ja, eftersom adventskalendern gick åt pipan kan jag börja räkna ner till ledigheten istället! FEM arbetsdagar kvar. På detta år alltså!!! Nästa vecka arbetar jag tre dagar sen åker vi till Sälen! Veckan efter arbetar jag två dagar och sedan är jag ledig till den 9 januari.... Jag älskar mitt jobb! ❤️ Den dagen vi slutar fyller jag år, så jag börjar ledigheten med massage! Sounds great to me!!! 

Igår hade jag mitt Cx-pass som vanligt. Men det var kl 17:30 istället för kl 17:00 som det brukar. Efter det åkte jag direkt till jobbet och hade julmarknad med åk 7. Till och med Lucia kom förbi och sjöng för oss! 

Idag bakar, tvättar och städar jag! Imorgon är det äntligen dags för kvartalsutbildningen i bodypump 100 och efter det kalas för min bäbis som fyller 12 år på måndag! Var tar tiden vägen???

CXworx igår! 

FEM dagar kvar kvar till Sälen och FEM arbetsdagar kvar i år! 


Lucia och julmarknad




1 kommentar: