torsdag 1 december 2016

Dubbelt upp

Idag blev det Dubbelpass! Bara sådär! Såhär var det. Jag var nere och körde mitt Cx-pass som vanligt. Det ovanliga var dock att maken följde med till gymmet idag! Han körde dock i gymmet och inte på mitt pass. Passet gick bra! När vi skulle åka hem ropade receptionisten på mig. Vad ska jag göra? Camilla ringde precis och sa att hon satt fast i trafiken pga en olycka (hon var inte inblandad utan det blev stopp i trafiken) och skulle troligtvis inte hinna ner till sitt pass 75 minuter senare... Så jag sa att jag kan ta det om hon inte hinner. Jag ska bara hem och käka först...

Så det blev 20 min gång på löpbandet, 30 minuter CXworx och 60 minuter bodypump. På min fastedag! Men jag åt faktiskt mat mellan passen! Det kändes inte aktuellt att köra så mycket utan att äta något... Så kan det gå! :)

Pass ett, två och tre...

Snö! Välkommen vita guld! 

Plötsligt händer det, maken på gymmet! 



1 kommentar:

  1. EN make med till gymmet kan nog också räknas som en "etta" 😉😘

    SvaraRadera