söndag 11 december 2016

Bodypump 100

Idag körde jag release 100 av bodypump. I 25 år har det alltså släppts en release fyra gånger om året. Det är coolt! Jag har varit med sedan release 58, dvs 10,5 år! Vi körde inte bara igenom passets tio låtar utan även de fyra bonuslåtarna som följer med programmet! Så 14 låtar blev det idag! Det brukar vara 45 min utbildning också, men den var bara tio minuter idag så attvi skulle hinna med allt. Så save the date, den 14/1-17 är det världspremiär på releasen! 

Bodypump 100....

Charlotte smittade av sig med sin energi

Hem direkt efteråt för att äta, duscha och fixa inför dotterns 12-årskalas! 25 släktingar var här och firade tösen som var mer än nöjd. Tolv år! Var tar tiden vägen? 

Grymt god mat hade maken fixat tills jag kom hem, mums! 



1 kommentar:

  1. Ser sååååå fram mot 14 jan! Det ska bli så kul!! Hoppas jag får plats bara :-)

    SvaraRadera