fredag 21 oktober 2016

Triss

Idag var det dags för triss i löpning hittills under veckan! Det känns så bra att vara tillbaka i löparskorna igen! Alltså, missförstå mig inte nu! Det är tungt som f**n, men jag springer igen. Jag gillar att vara löpare. Att bara snöra på mig skorna (sätta på pulsband, träningsbyxor, tröjor, midjebandet, leta efter hörlurar, få igång mobilen och hitta satelliten) och ge mig ut. 

Jag var bestämd idag! Trots att jag varit utomhus mellan kl 8:45-12:00 då vi haft friluftsdag med åk 7, så skulle jag hem, klä om, och tillbaka ut och springa! Nu är jag sjukt stolt, glad, Endorfinhög och löjligt nöjd över att fått till tre pass den här veckan. Nu ska jag färga håret och ögonbrynen innan jag ska sätta mig och rätta. Innan det är dags att lägga huvudet på kudden ska jag också laga mat och öva på pumpen tills imorgon. 

Underbara helg, du är som vanligt välkommen! En veckas arbete till innan det är dags för en veckas kompledigt när barnen har lov. Längtar galet! Men innan det är det en fullspäckad vecka som väntar med omdömesskrivning för åk 8 och åk 9. 

Saucony in action

Instabild

Höstens fina färger



Kallt på förmiddagen

Var var solen?

Älskade höst, så vacker du är! 




2 kommentarer: