torsdag 6 oktober 2016

Dubbelpass!

Idag har jag instruerat två pass! Första passet var CXworx kl 17:00. Då hade jag sällskap av Maria och Elinor. Vi teamade releasen av CXworx 24! Jag höll i de två första låtarna. 

Kl 19:00 var det Camilla och jag som teamade på bodypump 99! Då höll jag också i de två första låtarna, samt tre låtar till nämligen låt 6, 7 och 8. Vi skojade till det lite och var tuffa brudar ikväll. Svarta kläder och solglasögon! 

På lördag kör vi två igen! Och på söndag kör Maria, Elinor och jag CXworxpasset igen. Det är releasevecka och då är det kul med teamklasser! 

Jag tycker redan att träningsvärken börjar komma! Hoppas den hinner släppa till lördag... 

Bästa Christin hade förhinder och kunde tyvärr inte träna idag, meddelade hon igår. Men så lyckades hon komma ifrån och köra pumpen ändå! Alltid lika kul! Och idag lekte hon även paparazzi :)

Instagrambild 1

Instagrambild 2

Vårt försök att se hårda ut :-)

Brun, baby burn!

Imorgon är det fredag! Wopp wopp! 





1 kommentar:

  1. Härligt bodypumppass! Jag är säker på att CX-passet var lika härligt sprakande det också. Bra jobbat, det märks att ni har kul 😊

    SvaraRadera