söndag 16 oktober 2016

Söndag

Idag kom vi äntligen iväg till golfbanan igen! Till vår stora glädje följde även dottern med oss ut. Vi slog ut kl 10:40, vilket dessvärre var alldeles för tidigt för sonen... Dottern sänkte sig 5 steg och vann dagens runda.

Efter lunch drog jag och sonen till återvinningscentralen med alla tidningar, plast, glas mm. Under tiden röjde maken i trädgården. Han kom in med massor av äpplen så då passade jag på att baka en äpplekaka, som vi sedan åt med vaniljsås. Smaskigt som bara den! Den var perfekt som uppladdning till kvällens CXworxpass jag instruerade på gymmet. 

Nu efter kvällens tacos och dammsugning ska jag planera lite inför imorgon innan jag ska ta itu med strykhögen. Kvällen är ung...

Dottern in action

Mössa och buff gick åt idag då det blåste! 

Äppelkaka och vaniljsås till eftermiddagskaffet... 


CXworx - en gammal bild! 



1 kommentar:

  1. Härligt att ni trotsar kyla och blåst och golfar ändå. Gissar att äppelkakan smakar än godare efter en sån runda

    SvaraRadera