torsdag 27 oktober 2016

Torsdag = CXworx

Idag var det dags att kliva in på gymmet igen. CXworx stod på schemat och jag som instruktör förstås, det är ju trots allt torsdag. Grymt kundgäng med bästa Christin i spetsen! 

Efter passet var det bara att åka hem och fixa till middagen. Lax med rotfruktsgrönsaker och ett glas rött. Älskar att sitta och prata med barnen och maken när vi äter. Barnen är i så roliga åldrar nu, snart 12 och 14 år. De pratar och berättar om allt från himmel till jord och drar skämt mm så vi vrider oss av skratt. Underbart att lyssna på. 

Nu har vi landat i soffan, maken och jag. 
En dag kvar att arbeta. Imorgon kväll är det after work och sedan väntar en veckas semester när eleverna har lov. Jag ser sååå mycket fram emot att vara ledig en hel vecka. Bara vara hemma, träna, hå på spa, massage, klippa mig och gå till tandläkaren... :)

Dagens instagram, efter passet! 

1 kommentar:

  1. Jag tycker som du, middagarna och frukostarna med kidsen är heliga. Underbara stunder! :)

    SvaraRadera