söndag 23 oktober 2016

Kusin- och systrarmys

Idag hade jag bjudit över mina systrar med familjer på lunch och mys. Ena syrran fick med sin maken och 2/3 av barnen. Andra syrran fick med sig alla tre barnen samt ett bonusbarn istället för maken. Mysigt! Vi lunchade och fikade innan de åkte hemåt igen. Älskar att sitta och snacka goja med mina älskade systrar. ❤️

På kvällen var det dags att instruera Cx. Full sal (och mycket folk i gymmet) idag, Härlig stämning, och krigande kunder! 

Efter passet svängde jag förbi pizzerian och köpte med mig kebab hem. Hann bara hem och duka, så kom maken hem som varit bortrest sen i tisdags morse. Härligt! Nu kör vi en vecka till, sen tar vi lov.

Svetten sprutade under dagens pass! 

1 kommentar:

  1. Hade gärna varit med och krigat!
    Skönt att få hem mannen igen förstår jag ❤️

    SvaraRadera